Ankara Kent İmajı

Günümüzde yaşanan küresel rekabetle beraber şehirlerin imaj anlayışları da değişime uğramaktadır. Tüketicilerin istek ve talepleri sürekli değişmektedirler ve teknolojik gelişmelerle birlikte aynı fırsatı sunan şehirler farklılaşma arayışına girmektedirler. Farklılık yaratmak, şehirlerin marka imajını da etkilemektedir. Yerleşim yerleri, geçmiş dönemler boyunca imajlarını akılda kalıcı hale getirme çabası içerisinde olmuşlardır çünkü her daim müşteri, turist, yatırımcı gibi ziyaretçileri çekebilmek istemişlerdir.

 

Bu çalışma, ‘Kent İmajı’ kavramının kent markalaşması ve kent pazarlaması kavramları açısından incelenip ölçülmesi üzerinedir, kentlerin nasıl algılandığını anlamaya yönelik olarak tasarlanmıştır. Ankara’ya ilişkin davranışsal niyet üzerinde etkili olan kent imajı etkenleri belirlenmiştir.

Kategoriler: ,

Kitap Bilgisi

Boyutlar 13 × 21 cm
Kitabın Özgün Adı

Ankara Kent İmajı

Yayın tarihi

2024

Sayfa Sayısı

110

ISBN

978-605-71187-5-2

Satın Al